DS Services Store

DS Services Store

FAQ

Ako si zmením svoje MyDS heslo?

Pripojte sa k svojmu účtu MyDS, v pravom hornom rohu domovskej stránky vyberte „skontrolovať môj profil“ a potom vyberte „moje heslo“. Ak máte účet v obchode DS Services Store, automaticky sa použije nové heslo.

 

Ako si založím účet MyDS?

Pripojte sa na web: https://services-store.dsautomobiles.sk/. Ak ešte nemáte účet, vyberte možnosť „vytvoriť účet“. Nastavte svoje ID účtu výberom e-mailovej adresy a hesla. Vyplňte osobné informácie, informácie o vozidle a potvrďte ich. Malo by sa zobraziť hlásenie potvrdzujúce vytvorenie vášho účtu. Dostanete e-mail s potvrdením účtu. Vo svojej schránke vyberte e-mail a kliknite na „aktivovaný môj účet“. Máte 20 dní na potvrdenie prihlásenia, vaše osobné údaje budú potom odstránené a budete si musieť znova vytvoriť nový účet. Pripomíname vám, že predplatné je bezplatné. Po vytvorení a aktivácii účtu dostanete nový e-mail s vaším ID a heslom a nový odkaz na prvé pripojenie k vášmu účtu.”

 

Ako odstránim vozidlo z MyDS?

Prejdite na svoj osobný účet MyDS. Jedno alebo viac vozidiel môžete manuálne odstrániť kliknutím na „Moje vozidlo“, „Spravovať moje vozidlá“. Potom v sekcii „Vyberte vozidlo“ kliknite na „Odstrániť toto vozidlo“. Akékoľvek vymazanie vozidla vo vašom osobnom priestore MyDS sa replikuje do osobného priestoru vášho účtu DS Services Store.”

 

Ako môžem zastaviť svoje služby spojené s DS v prípade ďalšieho predaja, krádeže, zničenia, vrátenia lízingu môjho vozidla?

Ak máte zmluvu o pripojených službách (Telemaintenance, Connect Nav, SpeedCam / Zóny nebezpečenstva), po opätovnom predaji vášho vozidla, ukončení nájmu, zničení alebo krádeži, musíte nás informovať, aby sme vašu zmluvu ukončili. Prosím, kontaktujte Zákaznícku starostlivosť DS poštou, telefonicky alebo prostredníctvom webového formulára.

 

Znamená odinštalovanie aplikácie MyDS stratu uložených údajov?

Po odinštalovaní aplikácie MyDS sa všetky údaje týkajúce sa vášho vozidla (polohy GPS, výstrahy o údržbe, uskutočnené cesty atď.) Natrvalo vymažú. Na druhej strane osobné údaje týkajúce sa vášho profilu zostávajú k dispozícii na vašom DSid.

 

Kde a ako si môžem objednať alebo obnoviť službu Danger Zones?

Môžete sa prihlásiť na odber služby Danger Zones:

– V mieste predaja pri kúpe vozidla v prípade nového vozidla. V druhom prípade je potrebné, aby bolo vozidlo zakúpené vo Veľkej Británii.

– Z vášho účtu na platforme DS Services Store po dodaní vozidla.

Po vypršaní platnosti vašej zmluvy na službu Danger Zones môžete ísť na platformu DS Services Store a prihlásiť sa na opätovné predplatné výstražných zón (na dobu jedného roka).

 

Ako si vytvoriť účet DS Services Store?

Ak už máte účet MyDS, môžete sa prihlásiť do DS Services Store pomocou rovnakých poverení. Ak chcete vytvoriť účet DS Services Store, prihláste sa do služby DS Services Store. Ak máte účet MyDS, mali by ste sa prihlásiť pomocou rovnakých poverení, inak kliknite na ” Vytvoriť účet “. Vytvorte svoje prihlasovacie údaje zadaním svojej e-mailovej adresy a hesla a potom kliknite na ” Vytvoriť účet “. Pridajte svoje vozidlo kliknutím na ” Pridať moje vozidlo “. Zadajte svoje VIN do vyhradeného poľa a kliknite na „Pridať vozidlo“. Ak obrázok zodpovedá vášmu vozidlu, kliknite na „Potvrdiť“, inak znova zadajte svoje VIN.

 

Čo je to DS Service Store?

Obchod so službami DS je špecializovaná platforma pre všetky služby spojené s DS. Budete mať možnosť spravovať všetky súvisiace služby svojho vozidla úplne nezávisle. Navštívte DS Service Store a objavte svet služieb prepojených s DS.

 

Prečo si vytvoriť účet na DS Service Store?

Vďaka účtu DS Services Store môžete spravovať všetky svoje pripojené služby z pohodlia vášho domova. Viac informácií o našich pripojených službách nájdete v obchode služieb DS.

 

Prečo potrebujem účet DS Services Store, keď už mám účet MyDS?

Váš účet DS Services Store vám umožňuje spravovať všetky služby spojené s DS a tiež byť informovaný o nových dostupných ponukách. Vďaka účtu DS Services Store si môžete predplatiť, rozšíriť alebo obnoviť svoju ponuku pripojených služieb. Aplikácia MyDS vám umožňuje využívať v reálnom čase výhody vašich pripojených služieb prihlásených na osobný účet DS Services Store.

 

Môžem sa prihlásiť do DS Services Store pomocou prihlasovacích údajov z MyDS?

Ak už máte účet MyDS, môžete sa prihlásiť pomocou rovnakých prihlasovacích údajov do služby DS Services Store kliknutím na „Pripojiť“.

 

Ako pridám vozidlo do svojho profilu na DS Services Store?

Choďte do svojho osobného profilu DS Services Store. Jedno alebo viac vozidiel môžete pridať ručne kliknutím na tlačidlo „PRIDAŤ MOJE VOZIDLO“. Zadajte VIN a potom kliknite na: „PRIDAŤ MOJE VOZIDLO“. Ak zobrazené vozidlo zodpovedá modelu vášho vozidla, kliknite na „Potvrdiť“ (ak sa neobjaví, skontrolujte VIN). Ak chcete pridať ďalšie vozidlá, prejdite na „MÔJ ÚČET“ a „PRIDAŤ VOZIDLO”

 

Ak som si pridal vozidlo do MyDS profilu, zobrazí sa v DS Services Store?

Váš účet MyDS a DS Services Store je rovnaký. Obe sú vzájomne prepojené a každá zmena bude prevedená.

 

Ako sa úplne odhlásiť z DS Services Store?

Ak sa chcete odhlásiť z obchodu DS Services Store, prejdite do svojho osobného priestoru DS Services Store. v časti „MÔJ ÚČET”, “MOJE OSOBNÉ ÚDAJE“ prejdite nadol na stránku a kliknite na položku „ODHLÁSIŤ“. Táto akcia nebude mať žiadny vplyv na vaše prebiehajúce zmluvy. Ak by ste chceli ukončiť svoje zmluvy, kontaktujte náš HelpDesk.

 

Ak predám svoje vozidlo, bude mať nový majiteľ prístup k mojim osobným údajom?

Ak predávate svoje vozidlo, áno. Ak si neželáte, aby nový vlastník získal prístup k vašim osobným údajom, môžete svoju zmluvu ukončiť kontaktovaním technickej podpory DS HelpDesk.

 

Sú informácie o mojom vozidle a trasy, ktoré som prešiel, dostupné v mojom osobnom profile v Service Stores?

Nie, ale k týmto informáciám môžete získať prístup tak, že navštívite svoj osobný profil MyDS.

 

Kedy mi bude účtovaný poplatok za nákup pripojenej služby v obchode DS Services Store?

Suma Vám bude naúčtovaná 14 dní po aktivácii služby. Dostanete potvrdzovací e-mail.

 

Môžem si na svoj účet DS Services Store pridať vozidlo zakúpené v zahraničí?

Áno, stačí zadať číslo VIN do vyhradeného poľa.

 

Môžem si vytvoriť účet DS Services Store pomocou aplikácie pre smartfóny?

Nie, vyhradená online platforma je v súčasnosti jedinou alternatívou.

 

Môžem do svojho účtu DS Services Store pridať niekoľko/viac vozidiel?

Áno. Stačí pridať číslo VIN do vyhradeného poľa „PRIDAŤ VOZIDLO“ v časti „MÔJ ÚČET“. Nové vozidlo sa potom automaticky pridá do aplikácie MyDS.”

 

Po odstránení môjho vozidla z môjho osobného účtu DS Services Store už nemám prístup k svojim službám. Čo mám robiť?

Svoje vozidlo budete musieť znova zaregistrovať vo svojom osobnom účte služby DS Services Store.

 

Po odstránení môjho vozidla z môjho osobného účtu v obchode DS Services Store mám oprávnenie túto službu používať?

Áno. Odstránenie vozidla z vášho osobného účtu nemá žiadny vplyv na predplatené služby. Ak chcete vidieť svoje aktívne zmluvy, budete si musieť znovu pridať vozidlo na svoj osobný účet.

 

Čo sa stane, ak odstránim svoje vozidlo z môjho osobného profilu v Services Store?

Po odstránení vozidla z obchodu DS Services Store nebudete môcť zobraziť svoje aktívne zmluvy ani sa prihlásiť na odber pripojenej služby. Vymazanie vozidla však nemá vplyv na vaše služby, zmluvy a kontakty. Odstránenie vozidla z obchodu DS Services Store tiež vymaže údaje o vozidle v aplikácii MyDS.

 

Čo sa stane, ak si zruším profil v službe Services Store?

Ak zrušíte profil, nebudete už môcť dostávať informácie týkajúce sa vašich zmlúv. Zrušenie však nemá žiadny vplyv na vaše zmluvy alebo vaše služby.

 

Musím vlastniť vozidlo DS, aby som sa prihlásil na odber služby DS Services Store?

V obchode služieb DS vítame všetkých klientov, ktorí sa zaujímajú o naše produkty, bez ohľadu na to, či vlastnia alebo nevlastnia vozidlo DS. Iba klienti, ktorí vlastnia vozidlo DS, môžu nakupovať naše súvisiace služby.

 

Zmenil som svoju e-mailovú adresu. Ako ich môžem zmeniť vo svojom účte DS Services Store?

E-mailovú adresu vo svojom účte DS Services Store môžete zmeniť tak, že prejdete na „MÔJ ÚČET“, „MOJE OSOBNÉ INFORMÁCIE“. Nová e-mailová adresa sa automaticky zmení aj pre účet MyDS.

 

Zabudol som heslo na prístup k svojmu účtu DS Services Store. Ako to môžem získať späť?

Na domovskej stránke obchodu DS Services Store kliknite na „Zabudli ste heslo“ “. Vyplňte e-mailovú prílohu do svojho účtu a potom kliknite na tlačidlo „OK“. Dostanete e-mail s novým heslom. Nové heslo bude fungovať aj pre účet MyDS.

 

Prečo sa nemôžem prihlásiť na odber všetkých pripojených služieb?

Nie všetky súvisiace služby sú k dispozícii pre všetky vozidlá. Karta DOMOV v obchode DS Services Store automaticky filtruje dostupné služby pre vaše vozidlo. Túto akciu môžete spravovať pomocou položky „Dostupné služby“ v ľavom hornom rohu v časti Obchod

 

Ako sa prihlásiť na odber služby?

Ak sa chcete prihlásiť na odber služby, prejdite do obchodu DS Services Store. Musíte si vytvoriť účet a pridať svoje vozidlo pomocou VIN. Kliknite na „DOMOV“, potom na „OBJAVIŤ“ požadovanú službu a potom na „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“. Akceptujte všeobecné podmienky predaja, potom kliknite na „POKRAČOVAŤ“, vyplňte svoju fakturačnú adresu a osobné údaje a potom kliknite na „POKRAČOVAŤ“. Vyplňte zabezpečený registračný formulár a potom kliknite na „OK“. Čoskoro potom dostanete e-mailom potvrdenie objednávky.

 

Je možné získať informácie o spätnej väzbe z môjho vozidla na platforme DS Services Store?

Nie, platforma DS Services Store neposkytuje spätnú väzbu k údajom o vašom vozidle. Nájdite všetky svoje informácie o vozidle na svojom účte MyDS.

 

Ako môžem vypovedať zmluvu o poskytovaní služby?

Ak si želáte vypovedať zmluvu o poskytovaní služieb, musíte sa obrátiť na helpdesk spoločnosti DS telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Všetky potrebné informácie o obchode DS Services Store nájdete v dolnej časti stránky v časti „Kontakt“.

 

Ako zmeniť osobné údaje v osobnom profile služby Services Store?

Prejdite do svojho osobného priestoru Peugeot Services Store, prejdite na „MÔJ ÚČET”, “OSOBNÉ INFORMÁCIE“ a kliknite na logo pera a potom na „Zmeniť“. Akákoľvek zmena bude prevedená do aplikácie MyDS.

 

Musím čakať na doručenie svojho vozidla, aby som si vytvoril svoj účet DS Services Store?

Áno, dôrazne vám odporúčame počkať najmenej 2 dni po dodaní vozidla, kým sa prihlásite na odber služby DS Services Store, pretože na pridanie vozidla do účtu budete potrebovať VIN vozidla.

 

Koľko vozidiel môžem mať na svojom účte?

Na svoj účet si môžete pridať od 1 do 10 vozidiel

 

Ako si pridám vozidlo k svojmu profilu?

V obchode Services Store môžete pridať jedno alebo viac vozidiel kliknutím na „MÔJ ÚČET“, „MOJE VOZIDLO“, „Spravovať moje vozidlá“ a kliknite na tlačidlo „PRIDAŤ VOZIDLO“. Zadajte informácie týkajúce sa vášho vozidla a potom kliknite na tlačidlo [VALIDÁCIA].

 

Mám aktívnu zmluvu o monitorovaní, mapovaní alebo sledovaní a nemôžem ju obnoviť pred uplynutím platnosti. Čo mám robiť?

Obnovenie balíku sa uskutoční v deň ukončenia zmluvy. Nebudete môcť obnoviť svoju zmluvu o balíku pred alebo po dátume výročia vašej zmluvy, takže budete musieť na konci svojho obdobia obnoviť svoju zmluvu, aby ste mohli naďalej využívať služby vášho balíka.

 

Kde a ako si môžem objednať alebo obnoviť službu Danger Zones?

Môžete sa prihlásiť na odber služby Danger Zones:

– V mieste predaja pri kúpe vozidla v prípade nového vozidla. V druhom prípade je potrebné, aby bolo vozidlo zakúpené vo Veľkej Británii.

– Z vášho účtu na platforme Citroën Services Store po dodaní vozidla.

Po vypršaní platnosti vašej zmluvy na službu Danger Zone môžete ísť na platformu DS Services Store a prihlásiť sa na opätovné predplatné výstražných zón (na dobu jedného roka).